Sunday, January 2, 2011

Zase tu byl Ježíšek

Představte si, že jsou mi teprve dva roky, ale letos už jsem zažil svoje třetí Vánoce. Jak je to možné to nevím, ještě nechodím do školy a neumím si to spočítat, ale je to tak. Jenže letos to bylo úplně jiné než loni.....strašně jsem si to totiž užil. Byli jsme všichni u babičky a ta měla na stromečku opravdové svíčky a prskavky. Ten večer co zazvonil Ježíšek jich taky pár prskalo, ale od té doby jsme už s babičkou vyprskali asi čtyři balíčky.


Pod stromečkem bylo spousta dárků a já je chtěl všechny rozbalit. Máma s tátou mi ale některý vzali že prý nejsou všechny pro mně. Snažil jsem se jich co nejvíc ukořistit, protože jsem jim samozřejmě nevěřil...kdo jiný přece dostává dárky než já, a tak mě radši posadili do křesla a podávali mi jen některé. Nakonec jich bylo docela dost, takže mi nevadilo že si dárek vzali i ostatní. Brášku to moc nebavilo a tak lezl po zemi v balicích papírech a tam si to užíval. Válel se v nich a trhal je na kusy a strkal si pentle do pusy....na to já už jsem velkej. Když jsme všechno rozbalili tak jsme si ještě hráli. Dostal jsem knížky, DVD s mašinkou Tomášem, různý zvířátka a třeba plastelínu. Dobrý bylo, že hned v neděli k nám přijela druhá babička na návštěvu a s tím že u nich byl taky Ježíšek, jsem dostal zase další dárky. Třeba autobus s figurkami od Dupla nebo velké puzzle s maxipsem Fíkem. Na jednu věc jsem ale už přišel.....dárky co jsou měkký i přes balící papír nemá ani smysl rozbalovat - nejsou v nich totiž žádný hračky, ale jenom oblečení.

No comments:

Post a Comment