Sunday, January 23, 2011

Koukejte jak mi to jde.




Máme teď půjčený starší model standeru od firmy Jenx kterému se říká penguin - tučňák. Máme ho zatím půjčený od paní co má holčičku Aničku se stejnou diagnózou. Moc se jim osvědčil ale Anička už z něj vyrostla a tak nám ho, než budu mít svojí Žofku, která je mimochodem už objednaná, půjčili. Tenhle stander je dobrý hlavně proto, abych si protahoval ty moje achilovky co normálně moc neprocvičuju a taky abych měl možnost vzpřímeně stát. Moc mě to baví, protože mamka s tátou mi vždycky vymyslí nějakou zábavu, jako třeba modelování, nebo dávání korunek zpátky do prasátka a tak v tom vydržím stát i třeba hodinku nebo dvě. Někdy v tom i obědvám a je to úplně něco jiného než můj vozíček.....u toho by mi mimochodem měl už táta dofouknout kolečka - nějak sami ucházej.

No comments:

Post a Comment