Monday, December 20, 2010

Jsem oficiálně invalidní

Nebudete tomu věřit, ale po dlouhých třech měsících mám status ZTP/P(zvlášť těžké postižení s potřebou průvodce), pro některé tedy invalida. Je to takové zvláštní slovo ten invalida, ale docela se mi líbí. Vždyť se dá různě rozdělit a různě si s ním hrát. Tak třeba "in" - to se přece říká o někom kdo se drží posledních trendů. No a to já jsem.....na to dohlíží moje máma svým vytříbeným módním okem. Umí mi vždy vybrat třeba věci na sebe co mi moc sluší...stejně tak to umí i s tátou. Ten je díky mamince taky "in". Nebo třeba "valid". Je anglické slovíčko znamenající doslovně platný. No a to já jsem přece taky. Mámě, tátovi, babičkám, dědům a vůbec všem jsem moc platný. Umím všechny výborně zaměstnat, takže jinak by se beze mně nudili. Na druhou stranu když se řekne "invalidní" tak to asi zase zní jako neplatný. No a neplatný může tak akorát být slib co jsem dal našim že budu pilně cvičit Vojtovku. Pak je tam ještě "lidní". To bude asi znamenat že jsem takový člověčí. A to já taky docela jsem...mám rád kolem sebe spoustu kamarádů a rád jim ukazuju svoje věci a říkám jim co jsem zažil. Takže když to mám teď oficiálně potvrzený, budu moct konečně parkovat s tátou rovnou před vchodem do obchodu až spolu zase pojedeme nakupovat....huráááá.

No comments:

Post a Comment