Monday, January 10, 2011

Výlet do ZOO

Představte si kde jsem byl hned na Nový rok. Táta s mámou nás vzali do pražské Troji do zoologické zahrady. Byla velká zima a padal sníh a tak jsem si myslel, že žádný zvířátka neuvidím, i když mi to naši slibovali, protože přece v ZOO jsou hlavně sloni a opice které žijí v zemích kde je pořád teplo. Ale spletl jsem se. Sloni tam byli, ale klidně se procházeli venku a dělali si ze sněhu koule. Viděl jsem i gorily, ale ty byly schované uvnitř, hezky v teplíčku. Ostatní opičky ale klidně pobíhali venku jako by se nechumelilo....a ono se přitom chumelilo. Moc se mi líbili i tygři, ale ty byli trochu línější a jen pospávali. Jako můj brácha...ten taky půl ZOO prospal, takže z toho moc neměl. Nevěřili byste ale jak se ledním medvědům líbila tahle vánice....kočkovali se tam a jeden dokonce plaval ve vodě, která musela být ještě studenější než když otočíte modrým kohoutkem u nás v koupelně.  A žirafy byly taky bezva.....procházeli se tam uvnitř za sklem, okusovali vánoční stromečky a olizovaly se svými dlouhými jazyky. Byla tam i jedna maličká, ale pár dní po naší návštěve jsem se dozvěděl že se jedné z těch žiraf narodilo docela malinký miminko. Škoda že se mu nechtělo na svět o chvilku dřív, to bych ho také viděl. No a poslední před východem byli plameňáci, kteří na sněhu svítili jako ohňostroj. Měli moc krásnou růžovou barvu a taky jim vůbec sníh nevadil.
Moc se mi to líbilo a určitě řeknu brzy mámě aby mě vzali znovu....musím přece vidět to žirafí miminko.

No comments:

Post a Comment