Monday, December 6, 2010

Jsou mi dva roky

Měl jsem teď menší prodlevu v psaní mých příspěvků...byl jsem totiž 14 dní u babičky s dědou a tam je pořád co dělat, takže na psaní mi nezbylo moc času. Moc jsem si to užil a naučil se spoustu nových věcí. S dědou mě nejvíc bavilo jezdit autobusem a tramvají hromadné dopravy. To vám jsou takové velké stroje ty autobusy.....a co teprve tramvaje. Ty mám ještě radši, protože jezdí po kolejích, vydávají zvuk trochu jako mašinka a každou chvíli zvoní.
No a tenhle víkend jsme celá rodina oslavili moje narozeniny. Byli tam obě babičky a oba dědové, máma, táta i brácha. Ten mi moc záviděl všechny moje dárky, a že jich bylo....Dostal jsem i nějaké oblečení, ale nejvíc mě zajímaly dřevené hračky. Od jedné babičky jsem dostal takovou mašinku s vagónky na které se skládají kostičky jako na stavebnici a o druhé zase takový domeček se čtyřmi otvory, do kterých se dají kuličky a pomocí kladívka se jimi prostrčí. To mě moc baví protože to dělá velký rámus a hlavně....to kladívko se dá použít i na další věci. Třeba na nábytek a nebo na bráchovu hlavu.....ta ale moc rámus nedělá, to jen brácha potom:)

Dostal jsem moc krásný dortík s mašinkou Tomášem. Celý zalitý v marcipánu s marcipánovými kolejemi a figurkami. Nejvíc mi chutnají ty koleje. Máma s tátou mě nenechali sníst hned celou mašinku, tak můžu jen každý den kousek ukousnout....nuda, ale aspoň něco. Jo a kdybyste nevědeli....tak mi byli dva roky.

No comments:

Post a Comment