Tuesday, December 14, 2010

Čert, Mikuláš a Anděl.......Ivo, Pafka a táta

Minulou neděli jsme jeli na návštěvu k Ivoušovi s Lůcou. Mají taky dva kluky....Jonáše, ten je starý jako já a pak Šimona a ten je zase starý jako můj brácha. Ještě tam byl Pafka s Janičkou a jejich holčinou Adélkou. Hráli jsme si s Jonášem i s Adélkou v jeho pokoji se spoustou autíček. On má doma takový ten koberec co jsou na něm silnice a domy a tak...ten bych možná taky jednou chtěl. Potom ale někdo zazvonil a maminky nás nahnali do obýváku. Zrovna jsem si hrál takovým vrtulníkem tak se mi moc nechtělo, ale když šli všichni tak jsem taky šel. Někdo otevřel dveře a do pokoje vešli takový tři divný postavičky. Poznal jsem jenom čerta....ten je přeci černej a chlupatej a má ocas a rohy. S ním ještě přišel takový vysoký pán co chtěl slyšet básničky, říkali mu Mikuláš a pak další pán celý v bílém s bloďatými vlasy a křidýlkama, a to prý byl Anděl. Čert zůstal nějak vzadu a moc k nám nešel, přitom jsem chtěl vidět jak vyplazuje jazyk a dělá to svoje Bl-l-l-l-l-l-....to už totiž také umím. Adélka plakala a volala tátu, ale ten nepřišel.....vlastně tam nebyl ani jeden táta. To by mě fakt zajímalo kde byli, když zrovna přišel čert. Se asi báli aby je neodnesl:).....ne vážně. Taky jsem si říkal že je škoda že tam nejsou a nepotkají se s čertiskem. No nic...jejich smůla....pak dorazili až když už bylo po všem tak jsem tátovi aspoň ukázal co jsem dostal za dobroty. S mámou jsme řekli jednu říkanku a dostal jsem dva balíčky ve kterých byly čokolády a mandarinky a tak. Trochu jsem ale záviděl Jonášovi, protože ten přinesl všechny svoje dudlíky a dal je Mikulášovi a za to dostal jeden extra balíček dobrot navíc. Kdybych měl nějaký dudlíky, tak je taky hned vyměním za dobroty...to se přece vyplatí.

No comments:

Post a Comment