Tuesday, June 14, 2011

Amerika po prve

Helou, hau ar yu. Ajem fajn. To koukate co, jak valim anglictinu. Posilam prvni zpravy z naseho vyletu do USA na SMA konferenci. Konference zacina az za tyden a pul, tak nas tata s mamou nejdriv vzali na vylet po Floride. V prvi rade se musim omluvit ze dnes je to bez hacku a carek, ale pro ty co to nevi....tak v Americe se to nepouziva.


V sobotu jsme vyrazili z Prahy letadlem pres Pariz. Tam to byl jen takovy kratky let, to byla pohoda. Dojel jsem si na vozicku az do letadla, tam si ho nechaly letusky u sebe a pak mi ho zase vratily po pristani. Moc hezky se o mne v Parizi starali. Cekala tam hned pani u letadla co nas specialnima vchodama doprovodila k takovemu autobusu pro vozickare, tam me nalozili, prevezli ke spravnemu terminalu a doprovodili zase az k letadlu. Nestali jsme zadnou frontu a vsichni byli moc mili. Do Orlandauz jsme pak leteli velkym letadlem. Trvalo to asi 9 hodin, ale docela jsme to s brachou zvladli. Dostali jsme veceri a pak svacinu, mezitim jsme spali ale taky hrali hry a nebo koukali na pohadky. V Orlandu jim trochu trvalo nez jsme dostali zavazadla, pak nez jsme vystali frontu na auto, ale celni kontrola byla rychla. Na hotel primo u letiste jsme se dostali asi v 9 vecer a sli vsichni rovnou spat. Vstavacka byla asi ve ctyri, ale v 8 uz jsme byli po snidani a na ceste na zapad na St. Pete Beach...nas druhy hotel. S brachou jsme to prospali, ale tata ten ridil....ten si uzival svoje auto co si pujcil. Me se taky moc libi....hezky si brumla. Pry je pod kapotou nejaky velky motor...3.5litru nebo tak neco. Po prijezdu jsme se sli hned koupat. Bydlime v apartmanu v takovych bungalovech co maji svuj bazen a hned za plutkem zacina plaz a je tam kousek more. Je to divne, ale na teto plazi je snih. Myslel jsem si ze ten je jen na horach, ale tady je taky....i kdyz odpoledne dost pali. Byl jsme se podivat uz i do mesta a po nakupech. Kdyz jsme nasli ten obchod, tak tata s mamou zjistili ze nemaji penize ani kartu. Myslim ze je na pokoji schovali tak dukladne ze je nemohli najit....ale mozna ze to tata udelal schvalne, aby se mohl projet tim autem jeste tam a zpatky, zatimco ja s mamkou a brachou jsme sli vybirat obleceni. To je neco...poprve me nasi vzali do obchodu na vozicku, takze jsem si mohl jezdit kam jsem chtel....i kdyz se jim to moc nelibilo. Nasel jsem tam spoustu hezkych veci ktere jsem jim vozil k zaplaceni. Nakonec z toho sice nic nebylo, ale pripadal jsem si ze alespon pomaham. Pak jsme byli i v samosce a myslim ze bych mel mamince poradit s anglictinou. Koupila si totiz kaficko ve kterem neni kofein, plinky pro brachu ktery jsou na miminka a spagety v omacce, ze ktere se po otevreni vyklubala jen ta omacka. Budeme se muset ucit spolu. Dnes se jedeme jeste podivat do Tampy do akvaria na morske poklady...uz se moc tesim. Zitra budeme muset balit a budeme se presouvat na jih do Naples, tak jsem na to zvedavy. Jo a tata rikal neco o tom, ze mu rostou v puse zidlicky uplne vzadu a boli ho to...nevim od kdy rostou v puse zidlicky, ale kdyz to rika. Tak se mejte a ja zase napisu. Jiiihaaaaa.

No comments:

Post a Comment