Sunday, June 19, 2011

Amerika po druhe

Tak mame skoro za sebou dalsi etapu naseho vyletu. Sest dni uteklo jako voda a zitra az se probudime, nasnidame a vykoupeme se v bazenu, tak se vypravime do Orlanda na tu nasi schuzi s detma s SMA. Bylo to ale moc peknych 6 dni. Jezdili jsme se hodne koupat do more, probehli jsme par nakupnich center....coz teda me ani brachu moc nebavilo. I kdyz me to obcas bavilo a to hlavne proto, ze me tata s mamou nikdy doma nebrali s sebou nakupovat i s vozickem. Vzdycky jsem musel sedet jen v nakupnim vozicku, ale kdyz mam svoje kola, tak muzu vsude jezdit a vybirat co by mi mohli koupit. Nejvic me bavi zmizet nekde mezi regalama. Oni pak na me volaji a ja delam ze je neslysim a v klidu si vybiram treba boticky nebo nejakou dobrotu. Byli jsme se podivat i v Zoo. Tam to bylo moc hezky, ale bylo ukrutny horko a tak jsme tam byli jen pul dne. Ja i bracha uz jsme chteli domu, ale za to dopoledne jsme toho dost stihli. Byli jsme na lodicce co plula okolo ostruvku na kterych bydlely ruzne opicky, koukali jsme jak se krmi zirafy a krokodyli. Jenze pozor...na Floride neziji krokodyli, ale aligatori. To by vas amici hnali kdybyste jim tohle rekli. Ted uz to vite, tak pozor na to.


Taky jsme tu hodne jedli....teda hlavne tata. Porad si nekde kupuje to mistni jidlo.....ty hambungry a my my s brachou mu pomahame je jist. Mama ta je moc neji...jen si vzdycky kousne a pak sni vsechny hranolky. Jen mi tata porad nechce dat ochutnat tu koka kolu co se k tomu pije. Prej neni dobra. To mi teda vysvetlete proc ji ale pije tata kdyz mu nechutna. Prej by to bez ni nebyla amerika.

No comments:

Post a Comment