Tuesday, May 10, 2011

Velikonoce


Já vím....už jsem strašně dlouho nic nenapsal. Všem pravidelným čtenářům se moc omlouvám a zkusím to dohnat:) Začnu Velikonocema. Táta s mámou už nás vyvezli ve čtvrtek abysme z toho výletu měli co nejvíc. S kamarády si pronajali chalupu v Dolním Adršpachu kousek od skal. Bylo nás tam šest rodin a dohromady deset dětí...přesně tak, jak to mám rád. Hned v pátek bylo moc krásné počasí a tak jsme vyrazili na výlet do Adršpašských skal. Máme s bráchou teď nový vozítko od Benecyklu kam se oba pohodlně vejdeme a tak jsme se vozili jako králové. Ve skalách to sice není moc bezbariérové, ale kousek se jet dá. Sice pak musíte stejnou cestou zpátky, ale to nám zas tolik nevadilo protože procházka to byla parádní. Jsou tam různé skalní útvary co připomínají různé věci. Nejvíc se mi líbilo Sloní náměstí. Ležel tam ještě sníh a skály připomínali sloní hlavy s chobotama. Jsem si myslel že sloni žijou jenom v teplých zemích...ale není to pravda, běžte se přesvědčit. V sobotu jsme se jeli podívat do Ratibořic do Babiččina údolí. Je tam odsud prý babička. To je divný protože jedna moje babička je zbraslavská a druhá dejvická, takže moje babičky jsou asi vyjímky, protože nepochází z údolí. Byl tam dokonce dětský den kde se předvádělo stříhání ovcí a taky nahánění ovčáckým psem do ohrady. Tátovi tam půjčili na ruku sovu a já jsem si jí mohl hladit na bříšku. Říkali že je to sova spálená, ale mně přišla v pohodě. Možná si spálila zobáček když si nevyfoukala večeři...kdo ví. Každopádně tam byla moc pěkná procházka po tom údolí babiček. Když jsme se vrátili tak jsme opékali buřtíky. To nám s bráchou docela šlo a byli hlavně moc dobrý. V něděli už byli asi dospělí unavení, tak jsme zůstali a hráli si před chalupou. Jen já s tátou a se Santim jsme se jeli projet motoráčkem do Teplic do cukrárny a zpátky. Večer jsme pro změnu grilovali masíčko, tak jsme si zase pošmákli. Jo a taky jsme s tátama pletli pomlázky na druhý den a s mamkou barvili vajíčka. V pondělí ráno pršelo ale i tak tátové vyrazili se staršíma klukama a holkama po vesnici na koledu. Mě nechali doma a to mi bylo trochu líto....tak snad mě vezmou příští rok. Přinesli spoustu vajíček a pak jsme dva dny večeřeli vajíčkovou pomazánku. Byla trochu barevná, ale mamka jí umí moc dobrou, tak to nevadilo. Tak se zase těším až budou další Velikonoce.

No comments:

Post a Comment