Thursday, May 19, 2011

Benefiční koncert na Marjánce



Na víkend kdy se pálili čarodějnice uspořádali tátovi kamarádi takovou víkendou akci. Já jsem nebyl pozvanej protože jsem prý ještě malej, ale alespoň jsme se tam jeli s bráchou, babičkou a s dědou podívat co tam ty tátové a mámy a ostatní vyváděj. Představte si že v sobotu přes den uspořádali nohejbalový turnaj kde se táta v týmu se strejdou Vládíkem a strejdou Pájou dostali až na druhý místo. Chvilku jsme jim ve finále fandili, ale nakonec ho projeli. Vybíralo se za tým 100Kč...za to se koupili pivečka pro sportovce a zbytek šel do kasičky. Večer byl koncert a přijelo prý hodně lidí. Hráli čtyři kapely, které se vzdaly honoráře v můj prospěch, takže se ze vstupného zaplatily jen náklady a zbytek šel zase do kasičky.  Byla tam i tombola, do které lidi přinesli různé věci co už třeba nepotřebovali a nebo se jim zdáli vhodné pro někoho jinýho. Ty se do tý tomboly dali a očíslovali a každý lístek něco vyhrál. Jeden stál 15Kč a všechno šlo do kasičky. Byla to prý velká zábava když lidi něco za svých 15 korun dostali a pak to třeba směňovali za něco jiného. Byl tam oheň, stan s čajovnou, pekly se venku buřtíky a uvnitř v rokáči jely kapely. Celá akce byla vlastně na stoleček který budu brzy potřebovat abych si k němu na vozíčku mohl kdykoliv přijet a kreslit si a poroste se mnou. Až budu chodit do školy jednou, tak mi poslouží i k učení doma a nebo jako školní lavice. Celkem v kasičce zbylo něco přes 12 tisíc korun a to by mělo na jeho výrobu stačit. Našel se totiž šikovný truhlář, který ho po prázdninách vyrobí a bude to stát méně než polovinu toho co by to stálo kdyby se musel koupit. Takže jsem moc rád že lidi co mají barervný vlásky, spoustu obrázků na tělě a cvočků na bundách jsou takhle úžasný a pomůžou když jde o dobrou věc. Moc všem děkuju a doufám že až zas něco podobnýho bude, zůstanu o trochu dýl.

No comments:

Post a Comment