Friday, November 5, 2010

Už si všude dojedu


Tak nám v úterý konečně pan truhlář upravil prahy. Myslel jsem si sice že se ty starý dají pryč a už tam žádné nebudou, ale to by prý nedržely parkety u sebe(kdo ví). Každopádně ty nové prahy jsou mnohem nižší a už je na svém vozíčku krásně přejedu. Na fotkách jsem jak mám radost z toho že jsem přejel z chodby do obýváku a pak jak jsem se musel snažit abych se dostal z kuchyně do předsíně....tam je přece jen ten práh nejvyšší. Můj bráška má tyhle prahy taky radši. Když začal lézt, tak se mu přes ty původní vůbec nechtělo, ale teď už lítá po bytě takovou rychlostí....no takovou zase ne, přeci jen jsem pořád rychlejší než on:). Občas se mi ale připlete pod kola a já mu nechtíc přejedu třeba ruku.....no uznejte sami, nemá mi přece strkat prsty do drátů. Každý malý dítě ví že se to nedělá. Jen bych asi potřeboval dopředu nějaký nárazník. Některé kusy nábytku co doma máme nejsou z mého vozítka zrovna nadšené....a co teprve máma, ta by asi chtěla abych měl kolem sebe nafukovací balón.

No comments:

Post a Comment