Tuesday, September 28, 2010

Můj brácha

Tak já mám bráchu....narodil se na začátku února 2010 když mi byl teprve rok a dva měsíce. Když ho naši přinesli domů vůbec mě nezajímal, protože se nehejbal a pořád jen spal. Museli mi kvůli tomu trochu poupravit postýlku protože bysme se jinak k našim do ložnice oba nevešli, ale to mi tolik nevadilo. Dostal jsem totiž už postel pro velký kluky která nemá mříže a dá se z ní parádně slejzat(po pár večerech kdy jsem to praktikoval mě ale zase šoupli do tý s mřížema a brácha spí v tý pro velký kluky...až jim ale začne sám vylejzat tak to snad přehodnotí a dají mě tam zpátky). No nic. Tak ten můj brácha se jmenuje Lukáš....vůbec nevím proč mu dali tohle jméno když je na světě tolik jinejch...třebáááá.......teď si nemůžu zrovna vzpomenout. Zatím mě moc nezlobí, zato já už ho učím kdo je tady pánem. Od tý doby co jsem zjistil že mám spinálku ho ale v rámci možností šetřím...budu ho totiž asi potřebovat aby mě vozil různě po městě a tak..


Zatím je s ním teda dost nuda protože se ani nebrání, tak vám snad pak napíšu o něm víc. Tady posílam jen pár jeho fotek....jsme tam dokonce spolu ať víte jak se o něj starám.

No comments:

Post a Comment