Tuesday, October 15, 2013

Tak ve školce dobrý

Už docela dlouhou dobu chodím do té nové školky a zatím mě to moc baví. Nějak nám nevyšlo, abych tam mohl být v září až do odpoledne, a tak jsem vždycky musel s mamkou po obědě domů. Mám tam totiž paní asistentku Lídu jen na dopoledne, protože ona pak má nějaké kroužky a nemůže se už o mně odpoledne starat. By jsem z toho moc smutný a nechtělo se mi nikdy domů, protože ostatní děti si mohli hrát až klidně do tří. Pak se ale mamka s tátou sešli s paní ředitelkou a vymysleli to, že budu mít na odpoledne ještě jednu asistentku. Jmenuje se Katka a je s ní velká zábava. Od tohoto týdne už zůstávám ve školce stejně jako ostatní.
Taky se mě na jedné akci ptali dvě holky na vozíku, jestli bych se nechtěl přidat do jejich florbalového týmu. Zvažujeme to, ale možná by to bylo zatím moc náročné na dovážení na tréninky. Je to až na druhém konci Prahy a tak se uvidí. Docela bych to chtěl zkusit. Na téhle akci, kde jsem ty holky potkal, jsme totiž byli závodit. Bylo to na Hvězdě na Praze 6 a organizovala to Pražská organizace vozíčkářů. Byly tam závody ve slalomu a v jízdě a pro zdravé děti, v běhu. Já jsem vyhrál oba závody, které jsem jel. Ve slalomu jsem byl první, protože jsem byl v mojí kategorii sám. Ale i tak, jsem neměl žádné trestné body a časem jsem mohl konkurovat starším závodníkům. V jízdě na dva kilometry jsem vyhrál čestné první místo. Ujel jsem sice celou trasu, ale můj vozík byl i na nejvyšší rychlost nejpomalejší ze všech. Ale nevzdal jsem to a dojel jsem do cíle. Dokonce jsme byly s Lukášem i v televizi večer. Pak tam měli spoustu dalších soutěží, které jsme s bráchou zkoušeli a nebyli jsme vůbec špatní. Kuželky, střelba z luku, mingolf, atd. Moc nás to bavilo a vydrželi jsme tam celý den. Byl tam s námi i Davídek s maminkou a s tátou a tak jsme je pak ještě pozvali k nám na zahradu. Vyhrál jsem diplomy a bonbónky a veliké puzzle. To asi zkusím, až nebude na blízku Jáchym, protože on nám pořád něco bourá. Odpočinuli jsme si od něj na víkendu s babičkou





a s dědou. Vzali nás do Bráníka na Dny železnice, kde byly různé lokomotivy, drezína, parní vláček a hlavně taky hasiči. Dokonce tam měli plošinu a vzali nás na ní nahoru. Bylo to bezva. Všechno jsme si to museli vykoušet a tak jsme byli i v kabině lokomotivy elektrické i dieslové. Vyzkoušeli jsme i hasičský helmy a nesměl chybět párek v rohlíku. Strašně nám tam vyhládlo.
Čas teď nějak utíká strašně rychle, jak jsem ve školce a chodíme na kroužky a tak jsme se po dlouhé době viděli i s Kubíkem, Laurou a Niki. Byli jsme s nimi u nás na chatě, kde jsme chodili tradičně krmit kozy a srnky k sousedům. A mimochodem. Taky jsem měl svátek, ale to už je teď jedno, protože za měsíc budu mít narozky. Jáchymek měl svoje první narozky. Dostal taky dárky, ale my jsme mu museli pomoct je rozbalit. On tam jen tak seděl a žužlal mašle. Až budu mít narozky já, tak mi nikdo nebude muset pomáhat s dárkama...já to zvládnu už dávno sám. Budou to přece už moje pátý narozky.

No comments:

Post a Comment