Friday, April 6, 2012

Víkend s dědou

Byl jsem nedávno o víkendu jen s dědou a to vám řeknu....to byla paráda. Trochu mu pomrzly na balkoně kytičky, když byly ty velký mrazy a tak jsem mu musel pomoct je ošetřit. Měly spoustu lístěčků, které bylo potřeba ostříhat a pak jsme je museli zalít. Špatně jsem na to viděl, tak jsem si půjčil dědovi brýle a hned to bylo lepší. Co myslíte, sluší mi? Babička nebyla doma a tak mi děda udělal k večeři lívance...nebo to byly palačinky?. Mazal jsem si na ně spoustu marmelády, protože tak mi to nejvíc chutná.
Taky jsme se šli podívat na mašinky. Na Smíchově mají hrozně moc malých modelů mašinek a vagónků, které jezdí dokola po kolejích. Mají tam domečky a pana průvodčího, železniční přejezdy a autíčka, kopce a stromz a jeřáby a vypadá to úplně jako doopravdy. Moc mě baví se na to koukat, protože vidím mnohem víc, než když jsem na nádraží. Tam jsou ale zase mašinky mnohem větší. Moc se mi líbila jedna mašinka, kterou jsem mohl z vozíčku rovnou ovládat a jezdila tak jak jsem chtěl.


Jinak chodíme s babičkou a s dědou do divadýlka. Teď naposledy jsme byli na Kocourovi v botách. Bráchu už to taky moc baví a tak jsme rádi když nás tam babička s dědou vezmou. Za týden půjdeme na Spejbla a Hurvínka. Tam půjdu ale jenom s dědou, protože brácha je na tohle ještě malej. Už se na Hurvínka těším.

No comments:

Post a Comment