Tuesday, December 13, 2011

Už jsou mi tři roky

Nedávno jsme zase slavili. Byly mi totiž už tři roky a z toho plyne že jsem veliký kluk. Mnohem větší než brácha, protože bráchovi ještě nebyly ani dva a zlobí protože nechce chodit pořád na nočník. Už ho to učím pěkně dlouho, ale on pořád nic. V létě mu to tak pěkně šlo a už to asi zapomněl. No to je jedno, musím na něj dohlížet. Každopádně jsem zase dostal spoustu dárků a to hlavně od babiček. Nevím proč ten táta s mámou mi nikdy nedají tolik hraček jako babičky. Teď mám doma konečně jednoho pásovýho bagra a pásovou zbíječku. To jsem přesně chtěl a tak to mám. Měli jsme dvě oslavy, s každou babičkou jednu a tak jsem dostal i dva dortíky. Jeden moc dobrý s malinama a jeden s obrázkem večerníčka. Brácha si chce pořád s těmi pásáky hrát, ale to nejde, protože jsou moje. Nejradši převážím toho menšího na radlici toho většího, aby na něj brácha nemohl. Ale někdy když mám náladu tak mu ho i půjčím. Všechny dárky byly hlavně hezky zabalený v bednách a v papírech a s tím mi brácha pomáhal. V bedně od bagra jsme pak s bráchou jezdili a jezdíme v ní doteď.

No comments:

Post a Comment