Thursday, November 3, 2011

Podzim je tu

Tak už je tu podzim. Víte co to je? Mamka říkala, že je to období kdy se brzy stmívá, je ošklivo, prší a jsou pořád mlhy. Já jí věřím, protože se na to koukám každý den z okna. Jednou byla taková mlha, že si táta musel vzít do práce baterku aby trefil zpátky. Podzim mě zatím moc nebaví, protože když je ošklivo tak nemůžeme chodit ven, protože si nemůžu hrát na zemi. Můžeme chodit jen na procházky na kočáru, ale to mě moc nebaví. Taky to znamená že tu bude brzy zima. Na tu se docela těším, protože loni jsem si ji moc neužil a moc se těším až si budu lézt ve sněhu. Snad ho hodně napadne.
Když se nedá chodit na hřiště, tak chodíme alespoň třeba do muzea. Teď jsme byli s babičkou a dědou se podívat v muzeu tramvají. Tolik různých tramvají jsem pohromadě nikdy neviděl. Taky nás babička s dědou vzali na Zbraslavi na pouť. Jezdili jsme na kolotoči na autíčkách, na konících a taky se klouzali v nafukovacím hradu. Bylo to pro mně těžký se tam pohybovat, tak tam babička musela za mnou vlézt a klouzat se se mnou. To byla sranda.
S tátou jsme se byli podívat na ploché dráze. Mamka nebyla, ta musela hlídat brášku protože ten je ještě na motorky moc malej. To bylo něco, motory vrčely hrozně nahlas, závodníci se předháněli a voněl tam spálený benzín. Prostě pravá chlapská zábava. Dali jsme si s tátou dohromady klobásu....ale to táta ještě nevěděl že mu ji skoro celou sním. To je přeci jasný...člověku na závodech vyhládne. Příště byme mohli třeba na závody tahačů a nebo na hokej. Tam by mě to mohlo taky bavit.


Tak uvidíme co nám přinesou další podzimní dny....budu informovat.

No comments:

Post a Comment