Sunday, March 27, 2011

A Žofka je doma

Už si můžu konečně stát třeba v kuchyni a pomáhat mamince s vařením nebo si lepit nálepky. Dovezli nám domů mojí vlastní opičku Žofku abych si mohl trénovat svaly a šlachy které mi sami o sobě moc nefungují. Jak už jsem několikrát na svém blogu psal, je to úžasná věc. Sice v ní moc dlouho nevydržím, protože mě to trochu tlačí na kolínka, ale baví mě to. Ono totiž úplně stačí když v ní každý den hodinku nebo dvě jsem používám hlavně svoje zádové svaly abych co nejdéle předcházel třeba skolióze. Ta u dětí s mou diagnózou dříve nebo později stejně přijde, ale když to můžu oddálit co nejvíc, jedině dobře. Vím to od kamarádky Aničky, která hodně stávala v tučňákovi(přechůdce Žofky) a i když tam nějaká progrese je vidět, hodně jí to prý podle maminky pomohlo. Takže moc děkuji Kolpingove rodine Smečno, která nakonec Žofku mamince a tatínkovi proplatila a tedy i zapůjčila.

No comments:

Post a Comment