Thursday, March 17, 2011

To byla ale neděle

Teď o víkendu jsem měl strašně nabitý program. Nejdřív jsem musel být s mámou, tátou a bráškou na Špejcharu na konečné tramvaje, protože jsem měl moc důležitý úkol. Měl jsem natočit instruktážní video pro řidiče tramvaje, aby se mohli učit jak se pomáhá vozíčkářům s plošinou u té nejnovější tramvaje. Kamarádka táty a mámy Lenka to domluvila s pánem co taky řídí tramvaj a učí nové řidiče. Byl tam ještě s jedním dalším instruktorem a společně jsme se do toho pustili. Stručně vám popíšu jak to probíhá, abyste kdyžtak věděli co dělat když potřebujete s vozíkem nastoupit. Tramvaj zastaví, vy přijedete k předním dveřím, zmáčknete modré tlačítko a pan řidič dostane znamení že ho potřebujete. Tak vyleze, vyklopí vám plošinu, vy najedete dovnitř, plošinu zaklopí, připoutáte se na místě pro vozíčkáře a může se drandit. Za odměnu nás pak nechal pan řidič jezdit po prázdné tramvaji, sednout si do kabiny a dokonce zvonit na zvonek. To byl ale rámus na Špejcharu, protože to mě bavilo nejvíc kromě mačkání tlačítek na otevírání dveří. Tramvaj oto byla moc pěkná a hlavně je celá nízkopodlažní, takže až budou všude jezdit, máma už nebude muset koukat do jízdního řádu a vybírat si spoj do kterého se mnou bude moct jednoduše nastoupit.





Potom jsme ale šli ještě na Matějskou pouť s dalšíma kamarádama. Máma s tátou říkali něco o tom, že by tam člověk měl jít minimálně s "dvoulitrem", ale tomu jsem nerozuměl. Každopádně jsem chtěl na houpačky a na vláček a na autíčka a na kolotoč a na draky a ochutnat cukrovou vatu a žužu a bonbóny. Byli tam i koníčci a jeden mě málem olíznul. No zkrátka den plný zážitků a povinností. Táta se chtěl nechat vystřelit v takový kouli, ale byl na to sám, tak třeba tam jestě půjdeme až sežene parťáka.

No comments:

Post a Comment