Friday, February 18, 2011

Můj brácha už je velkej kluk


Lukášek měl první narozky a tak se u nás uspořádala veliká oslava. Přijela babička s dědou ze Zbraslavi a přišla i babička s dědou odnaproti. Když jsem viděl ty dárečky, tak jsem hned musel všem připomenout že jsou určitě pro mně....jenže nikdo mi je nechtěl dát. To byla trochu zrada. Bráška dostal i dort co babička pekla a měl na něm jednu takovou tyčku co chrlí oheň a pak jednu svíčku, jako že je mu jeden rok. Protože on ale ještě neumí pořádně foukat, musel jsem mu s tím pomoct a i když maminka svíčku několikrát zapálila aby to Luky zkusil sám...vždycky jsem jí sfouknul první:o) Pak jsme mohli ochutnat dortík. Brácha se vůbec nestyděl a zakousnul se do něj a ani si neřekl o lžičku. Chacháááá....tak jsem to udělal taky, protože když brácha tak já musím taky. No a byl móóóc dobrej. Chvilku jsme si takhle dávali do nosu až jsme pak smrkali čokoládu. Pak došlo na rozbalování dárků. Brácha si vzal hned první hračku a dál nejevil o rozbalování zájem, tak jsem si to musel vzít na starost já a zbytek pro něj rozbalit. Dostal skládací mašinku Tomáše, takovou z podobnejch kostiček jako lego, kterou jsem ale myslím měl dostat já. Na tu se totiž nejvíc koukám já a já znám všechny ty jeho kamarády mašinky...tak nevím proč jí dostal Lukáš. Každopádně jsem všechny jeho dárky vyzkoušel abych zjistil jestli jsou dobrý i pro mně a myslím že jsou. Takže příště doufám všechno dostanu rovnou já, ať se to nekomplikuje.

No comments:

Post a Comment